dfffffffff

dfffffffff

مرداد 1389 - کدجاوا و دانلود
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز


دانلود سفری دیگر دانلود قسمت آخر سفری دیگر


دانلود با کیفیت wmv حجم : 2.73 مگابایت مناسب برای کامپیوتر

رمز عبور : www.fano3.com توجه به کوچکی حروف توجه کنید


  


همزمان با فرارسیدن ماه شعبان و نزدیک شدن به ماه نزول قرآن و طلوع هلال ماه مبارک رمضان ، به پاس گرامیداشت این نعمت گرانقدر، نرم افزار هلال نعمت احسان با فرمت جاوا توسط سایت در اختیار شما قرار گرفته است.
محتویات نرم افزار :

اوقات شرعی به افق کلیه مراکز استانی : اذان صبح ، طلوع آفتاب ، اذان ظهر ، غروب آفتاب ، اذان مغرب و نیمه شب شرعی
اعمال ماه مبارک رمضان شامل : اعمال روز آخر شعبان ، اعمال روزانه و اعمال هر شب ماه رمضان و اعمال مخصوص شب های قدر
ادعیه معروفه بهمراه ترجمه : ادعیه روزانه ماه مبارک رمضان ، عهد ، دعای بعد از هر نماز ، افتتاح ، فرج ، جوشن کبیر ، جوشن صغیر ، خمسه عشر ، کمیل ، توسل ، مجیر ، ندبه ، سمات ، صباح ، سحر ، ابوحمزه ثمالی ، یستشر ، مناجات امیر المومنین ، دعای وداع با ماه مبارک رمضان و …
زیارات معروفه بهمراه ترجمه : زیارت امین الله ، عاشورا ، وارث ، آل یاسین ، جامعه کبیره و …
اعمال نماز عید فطر

امکانات نرم افزار :

قابلیت اجرای خودکار نرم افزار در وقت شرعی و پخش اذان برای کلیه مراکز استانی
قابلیت نمایش اوقات شرعی کلیه مراکز استانی
قابلیت نمایش اعمال روزانه ماه مبارک رمضان
قابلیت پخش و نمایش ادعیه روزانه ماه مبارک رمضان
قابلیت نمایش زیارات و ادعیه معروفه با فونت خوانا بهمراه ترجمه
قابلیت نمایش اعمال عید فطر
در پایان باید یادآور شد که این نرم افزار به فرمت جاوا بوده و قابل نصب بر روی اکثر گوشیها می باشد و با توجه به انجام کار توسط تیم حرفه ای شرکت تنها یک فایل اجرایی برای همه نوع گوشی با سایزهای مختلف تهیه شده است.

mobva.com دانلود |  با حجم : 3670 کیلوبایت
پسورد فایل  :  www.mobva.com


  


کمی متفاوت فکر کنید. اگر پنجاه سال پیش گوگل وجود داشت چه شکلی بود؟

احتمالا شرکت گوگل کارت هایی را در باجه های پست و فروشگاه ها قرار می داد. شما یکی از کارت ها را بر می داشتید و سوال خودتان را روی آن می نوشتید.تمبر می چسباندید و ارسال می کردید.روی کارت نوشته شده «لطفا برای دریافت نتایج 30 روز صبر کنید!» یک ماه بعد پاکت بزرگی حاوی اسناد و عکس هایی در مورد سوال، درب منزل به شما تحویل داده می شد.

موضوع
عجیب به نظر می رسد. شاید به نظر جالب یا طنز بیاید. اما یادآور این نکته است که جهان چقدر سریع پیشرفت می کند. هم اکنون گوگل جواب سوال شما را با چه سرعتی می دهد؟


  


یک کارمند شرکت بیمه‌ی سوییس به خاطر استفاده از فیس‌بوک در دوران مرخصی استعلاجی، کارش را از دست داد. این زن به بهانه‌ی نیاز به درازکشیدن در تاریکی، ادعا کرده بود که قادر به کار دربرابر کامپیوتر نیست اما مدتی بعد در فیس‌بوک فعال دیده شده است.بنا بر اعلام شرکت Nationale Suisse، این امر سبب از بین رفتن اعتماد شرکت به این کارمند شده است؛ «این سواستفاده از اعتماد سبب لغو قرارداد کار او شده است، نه فعالیت در فیس‌بوک.»

ODD-US-FACEBOOK-JOB

این زن که نامش فاش نشده است به روزنامه‌ی 20 Minuten گفته است که گشت‌وگذارش در فیس بوک با آی‌فون و در رخت‌خواب صورت گرفته است.او همچنین صاحب‌کارش را متهم کرده است که با فرستادن یک درخواست دوستی مرموز که اجازه می‌دهد تا به فعالیت‌های شخصی او و همکارانش در وب دسترسی داشته باشد، آنها را می‌پاید.

Nationale Suisse با رد اتهام جاسوسی اعلام کرده است که فعالیت او در فیس‌بوک در ماه نوامبر و توسط یکی از همکارانش-قبل از آیین‌نامه‌ی شرکت مبنی بر ممنوعیت استفاده از شبکه‌های احتماعی- رصد شده است.


  


 بیشتر به نظر می رسد که با یک شوخی بامزه طرف هستیم، اما گوگل دیروز طی پستی در وبلاگش اعلام کرد به جای ماشین های چمن زن، برای کوتاه کردن علف های اطراف دفتر مرکزی خود، یک گله بز اجاره کرده است. این را هم می توان بخشی از خط مشی «کربن کمتر» گوگل دانست.

گوگل این بزها را از شرکتی به نام «چراگاه کالیفرنیا» اجاره کرده است. ظاهرا قرار است گله دارها حدود 200 بز را به محوطه دفتر مرکزی گوگل بیاورند و برای یک هفته بزها را در آنجا بچرانند. این کار نه تنها باعث کوتاه شدن چمن ها می شود، بلکه باعث کود دهی و باروری زمین هم می گردد.

گوگل ادعا می کند که اجاره بزها، تقریبا به اندازه استفاده از ماشین های چمن زن برایشان هزینه دارد. مثل اینکه قرار است یک سگ گله اسکاتلندی به نام جین هم به لیست حقوق بگیران گوگل اضافه شود، تا گله داران را در این کار همراهی کند. البته خبری در مورد عکس العمل کارگرانی که با بزها جایگزین شده اند و کارشان را از دست داده اند منتشر نشده است!

انجمن حمایت از حقوق حیوانات (پتا) هم اعلام کرده است که از نظر آنها در صورت حفظ آسایش و حقوق بزها، این کار ایرادی ندارد. نماینده گوگل هم گفته است تا زمانی که این بزها در استخدام این شرکت هستند، خود را در قبال آنها مسئول می داند و سعی می کند امکانات مورد نیازشان را فراهم آورد!


  


این ترفند قصد داریم روشی کارآمد را به شما معرفی کنیم که بهره گیری از آن میتوانید مطمئن باشید که سرعت اینترنت شما بالاتر خواهد رفت. این کار از طریق تنظیمات مودم شما صورت خواهد گرفت ، در نتیجه تنها برای کاربران Dialup قابل استفاده است. 
بدین منظور:
از منوی Start وارد Control Panel شوید ، سپس بر روی آیکون Phone and Modem Option دوبار کلیک کنید.
در پنجره باز شده به تب Modems رفته و روی دکمه Properties کلیک کنید.
حالا در پنجره جدید به تب Advanced بروید و در قسمت Extra Initialization Commands کد زیر را وارد کنید:
AT&FX+MS=V34 
تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.
سپس در ادامه کار در همان Control Panel و وارد قسمت Network Connection شوید. بر روی کانکشنی که با آن به اینترنت متصل میشود راست کلیک کنید و Properties را برگزنید.
در پنجره باز شده و در همان تب General روی دکمه Configure کلیک کنید.
در پایان در پنجره باز شده بخش Maximum Speed را روی 921600 تنظیم کنید.
تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید. 

تاثیر این کار پس از اولین اتصال با آن کانکشن است. 

  


گوگل با ارائه این سیستم عامل حمله جدیدی را این بار به قلب مایکروسافت آغاز کرده است. راه اندازی این سیستم عامل جدید که برپایه سیستمهای “منابع باز” عمل می کند می تواند سلطه گری “ویندوز” را با چالشی جدی مواجه کند.

Google Chrome OS که نام خود را از مرورگر “گوگل کروم” گرفته است از نیمه دوم سال 2010 بر روی برخی از رایانه های قابل حمل به صورت پیش نصب عرضه خواهد شد.

گروه عنکبوتی “ویندوز” بیش از دو دهه است که بازار سیستم عاملها را در سلطه خود دارد.

براساس گزارش کاتاوب، مقامات گوگل در این خصوص اظهار داشتند: “سیستم عاملهای فعلی در عصری طراحی شده اند که در آن عصر هنوز وب وجود نداشت. این سیستم عامل جدید بسیار سریع و مختصر است و می تواند در ظرف چند ثانیه به شبکه متصل شوند. به همین منظور اولین مدلهای سیستم عامل Google Chrome OS روی رایانه های قابل حمل کوچک نسل جدید (نت بوکها) نصب می شوند و به این ترتیب می توانند به سرعت کاربران را به اینترنت متصل کنند.”

بر مبنای اطلاعات موسسه NetApplications در ماه می 2009 ویندوز روی بیش از 87 درصد از رایانه های شخصی دنیا نصب شده بود. در حال حاضر مهمترین رقیب ویندوز، سیستم عامل Mac OS X اپل است که 8/9 درصد از قدرت بازار سیستم عاملها را در اختیار دارد.


  


http://www.450.ir/upload

450 بهترین سایت فارسی لود عکس است .
برتری این سیت نسبت به سایر سایتها در این است که در هنگام آپلود عکس می توانید در کادری آدرس سایت یا وبلاگ خود را وارد کنید و این سایت هنگام آپلود عکس اتوماتیک آدرس وبلاگ شما را در پایین عکس قرار می دهد . دیگر نیاز نیست از برنامه هایی مثل فوتوشاپ برای قرار دادن امضا سایت خود در پایین عکس ها استفاده کنید .
برتری دیگر این سایت آپلود عکس به سایت های دیگر این است که عکس شما هیچوقت از روی هاست این سایت حذف نمی شود پس با خیال راحت می توانید عکس مورد نظر را در این سایت اپلود کنید
upload picture
  


مجموعه 9 تم فوق العاده شیک و جدید با 9 موضوع مختلف برای گوشی های سری ?? ورژن ? تهیه کردم. این تم ها به تازگی ساخته شده و پس از نصب آن بر گوشی خود بطور کلی تمامی منو و ظاهر عوض شده و یک گوشی بسیار شیک بدست می آورید، فرمت این تم ها سیمبیان sis میباشد و شما دوستان عزیز میتوانید از سایت بزرگ جزیره رایانه دریافت کنید و میتوانید پس از دانلود از آنها لذت ببرید.

dl.p30island.com/Power2009/Theme/9ThemeS60v2-(2009.10.12)-[P30island.Com].JPG

دانلود

  • حجم: 2.57 MB
  • رمز: www.p30island.com

  


طرز کار به این صورته که شما ابتدا باید به سایت www.operamini.comرفته و نسخه ?.? یا نسخه beta ?.? نرم افزار opera mini را دانلود کنید. پس از دانلود نرم افزار مربوطه رو در گوشی خود که قابلیت gprs داشته باشه رو قرار بدهید بعد از ان برنامه رو نصب کنید و اجرا کنید در صورتی که دارای اعتبار در خط خود هستید و پس از اجرای برنامه از مبلغ شما کاسته شد و …

و یا اینکه از این طریق به اینترنت متصل نشدید مراحل زیر رو دنبال کنید:
به قسمت تنظیمات گوشی خود بروید
به قسمت time‌گوشی خود بروید و زمان را تنظیم کنید
به قسمت date گوشی خود بروید و تاریخ را به تاریخ میلادی گوشی خود تنظیم کنید
تغییرات ایجاد شده را ذخیره نمایید
دوباره برنامه را اجرا نمایید و از اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید.

باید توجه کنید که این ترفند فقط جهت مشاهده صفحات کاربرد دارد و با داونلد کردن از طریق این نرم افزار از اعتبار شما کاسته خواهد شد


  

مشخصات مدیر وبلاگ
لوگوی وبلاگ

بایگانی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
لینک‌های روزانه
صفحات اختصاصی
دسته بندی موضوعی
, (, ), 6 ر و, 7 ر و, از شر و, از شر و ع ترم, ترم, ترم بعد, ترم ، tag : تنبلی تخمدان تخمدان قاعدگی عادت ماهیانه پریود دلایل تنبلی ، آمیزش - جنسی - اسلام - ، آیکن، آیکن وبلاگ، آیکن آدرس، ساخت آکن، ساخت آیکن وبلاگ، ساخت آیک ، ارگاسم - زنان - جنسی - ، از فرصت ها استفاده کنید! , همسر , شقیقه , بانک , مشتریان بانک , ، استروژن - هورمون های جنسی زنان - وظایف استروژن - یائسگی - زیبائی ، استمنا - جنسی - خودارضایی - ، استمناء - جنسی - خودارضایی - ، استمناء - جنسی - خودارضایی - سودا - ، بارداری - حاملگی - جنسی - نزدیکی - ، بازی موبایل - دانلود بازی موبایل - بازی شطرنج برای موبایل - دانل ، برنج - خانه داری - ، بیضه - جنسی - ، پیاز - خانه داری - زنان - ، تصاویر متحرک، زیبا ساز وب، شکلکهای یاهو، تصاویر متحرک یاهو، صورت ، جالب - خانه داری - لبنیات - ، جاوا، کد جاوا، کدجاوا، کدهای جاوا، کد های جاوا، جاوا اسکریپیت، ا ، جنسی - stds - ، جنسی - ارگاسم - ، جنسی - ضغف جنسی - ، جنسی - میل - ازدواج موقت - ، چرا قلب میتواند بی وقفه بطپد؟ , قلب انسان , ماهیچه هاى بدن , ، خانه داری - ، خانه داری - تخم مرغ - پنیر - ، خانه داری - دکوراسیون - منزل - سال نو - نوروز - خانه تکانی - ، خانه داری - سماور - رسوب ، خط میخی، ترجمه نام به خط میخی، ترجمه لغات به پارسی باستان، فارسی ، خودارضایی - جنسی - جلق - استمنا - جوانان - ، رابطه جنسی - جالینوس - انزال زودرس - ، سایبر سکس - جنسی - اینترنت - دوست یابی - ، سایت , مطالب کپی کردن , کپی کردن , نمیشه کپی کرد , نیمشه سلکت کر ، سرعت یعنی این ... , لاف , شکارچی , تیرکمون پرتاب , گلوله , ، ضرر بازرگان , ، علل ریزش مو , علت ریزش مو , ریزش مو , مو , ریزش , چرا مو می ریزد ، غذا - خانه داری - ، غذا - سرخ کردن - خانه داری - ، فرش - خانه داری - زنان - ، کد پیغام به کاربر، کد پنجره پیغام به کاربر، ابزار پیغام به کاربر ، کد غیر فعال کردن کلیک راست، متوقف کردن کلیک راست، جلوگیری از کپی ، گوجه - ، لباس - جنین - بارداری - زنان - ، ماهی - فاسد - غذا - ، مترجم، خط میخی، فارسی، پارسی، پارسی باستان، کد ابزار، زیبا ساز و ، مد ،زناشویی ،زیبایی ،ازدواج ، میوه - جالب - ، میوه - خانه داری - ، ناتوانی جنسی - زنان - جنسی - اورگاسم - سودا - ، نان - خانه داری - ، نخود - فرنگی - خانه داری - ، نستعلیق آنلاین، سایت نستعلیق آنلاین، زیبا ساز وب و معرفی سایت، ن ، ویاگرا - نغوظ - جنسی - ، ویندوز ، یائسگی - کمبود استروژن - تاثیر استروژن - هورمون های جنسی زنان - ، کاندوم - جنسی مردان - ، کرامپ ‌های قاعدگی - جنسی - درد - قائدگی - ، کلم - سبزی - زنان - خانه داری - ،
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 94
کل بازدید : 550231
کل یاداشته ها : 1051
لوگوی دوستان
دوستان

طوفان زده دشت جنون ترانه زندگیم جام جهان نما کیمیا چت روم .موزیک.فال.سرگرمی زازران همراه اخر ESPERANCE هرچی عشقم بکشه دل شکسته گان چرند و پرند نوشته عاشقانه شیطونک ساخت انواع قالب اختصاصی هنرمندان فقط 5000 تومان !!! بادرود شهرعشق سرزمین جاوید واژه های نارنجی "پندی | وبلاگی برای سرگرمی" "کلی جفنگ درباره همه چی!" علمی تفریحی اموزشی مثبت وبلاگ کامپیوتریستها ღ☆فال★طالع بینی★☆ư فاطیما72 موبایل .::منبع جک و اس ام اس::. .::مرکزدانلود::. >><تنهایی><< """ام بی دانلود """ سرنوشت(عشق) غریبی از شهر آشنایی .::فارسی1::. dont forget me! بزرگترین وبلاگ سرگرمی وعاشقانه »مرجع سخنان زیبا و پندآموز« !!!دیوانه بازی!!! زیباترینها اینجاست(بچه هاى شیطون ) "اصطلاحات روز انگلیسی امریکایی" باخنده خارج شوید رئال مادرید-سرگرمی-کمی علمی-کد وبلاگ-دانلود... لبخندایرانی - پسرانه قدیم غریبی از شهر آشنایی مرگ یا عشق؟ ::::دانلود بازار:::: math is as sweet as honey "به روز ترین خبرگزاری فوتبال اروپا" جدید ترین موزیک ویدیو های HD رز سیاه شازده کوچولو ...وبلاگ تفریحی علیرضا... ف ارسی1 """عکس""" دانشکده دوستان asheghpishe مرینوس1988 برای تازه شدن دیر نیست الطاف خداوندی ..::لیلا بلوکات::.. هنر بازی عشق30نما عکس سریالهای فارسی1 کلوپ هواداران شیلا خداداد آریا دانلود وبلاگ رسمی آنا نعمتی (اگه نیای تو پشیمون می شی) به یادتم... {پایگاه هواداران افسانه پاکرو} آمارشماضربدر4 ::..دانلودستان..:: ·..:: شــیــرازگـلـکـســی::FUN CLUB ::..· " طراحی رایگان بنر و لوگو" عصر جوان .::دانلودستان::. ıllı.ılıllıبزرگترین پرتال رپ فارس گلچین دانلود هواداران الناز شاکردوست

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ